Algemeen medewerker Communicatie & Fondsenwerving (16 uur per week)

3 miljard mensen hebben nog niet van het Evangelie van Jezus Christus gehoord. Wij verlangen er naar dat mensen behouden worden en dat Gods Koninkrijk zichtbaar wordt op aarde. Dit motiveert ons om in navolging van Jezus Christus zoveel mogelijk van hen discipel te maken. We maken discipelen (n.a.v. Matt. 28:19) door samen met lokale partners visuele programma’s en berichten te maken die passen bij de lokale cultuur en taal en uitdagen tot reageren. Via social media, internet en televisie vertellen wij inspirerende verhalen zoals Jezus Christus dat onder meer deed in gelijkenissen. Dat doen wij in landen die moeilijk bereikbaar zijn in het 10-40 window. Via onze programma’s en nazorg rusten wij onze kijkers verder toe in het navolgen van Jezus Christus en het vinden van een geestelijk thuis bij een lokale of online kerkgemeenschap.

In verband met vertrek van de huidige medewerker en voor het vervullen van onze ambities zijn we op zoek naar een:

Algemeen Medewerker Communicatie en Fondsenwerving M/V  (16 uur per week)

De afdeling:

Je komt te werken op de afdeling Communicatie & Fondsenwerving en bent primair verantwoordelijk voor het administratief ondersteunen en coördineren van fondsenwervende activiteiten.

Je functie:

  • Beheer database (inclusief verwerking mutaties) in samenwerking met de applicatiebeheerder
  • Meedenken met het afdelingshoofd over optimalisatie, tactiek en processen
  • Aansturen en coördineren van het werk van de vrijwilligers
  • Ondersteuning uitvoer jaarlijks mailprogramma
  • Administratie en verwerking incasso’s
  • Contact donateurs onderhouden via diverse kanalen (onder andere telefoon)
  • Administratie voeren, onder andere van periodieke schenkers
  • Bedank- en welkomstprocedure uitvoeren en bewaken SLC
  • Voorbereiden, inrichten en uitvoeren van analyses
  • Gebedsupdate periodiek opstellen en verzenden

Functie-eisen:

  • MBO+ werk en denk niveau
  • Aantal jaren ervaring in databasebeheer en/of donateursadministratie
  • Affiniteit met analyse en data
  • Planmatig werken  en flexibel
  • Goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal
  • Bij voorkeur werkervaring met CRM systemen
  • Servicegerichte teamplayer met een positieve en flexibele instelling, een proactieve houding en hands-on-mentaliteit
  • Werken vanuit je christelijk geloof

Wat bieden wij?

Wij bieden je een uitdagende, boeiende en afwisselende functie in een enthousiast team. De functie wordt ingedeeld in BBRA schaal 7 of 8 (afhankelijk van ervaring en kennis), minus 10%.

Interesse?
Spreekt de functie je aan en herken jij je in de functieomschrijving? Dan zien we je sollicitatie graag tegemoet! Je kunt je sollicitatie vóór 1 oktober 2023 richten aan Dick Tillema, Manager Bedrijfsvoering, via d.tillema@3xm.nl. Voor inhoudelijke vragen over de functie en de procedure kun je terecht bij Milaine de Roos, Manager Communicatie & Fondsenwerving via m.deroos@3xm.nl of 06-20110829.